-->

Saturday, February 25, 2012

kisah laGI....

seRius... hari ni.. aku x tau sgt nk buat ape...
last2... aku terfikir nk update 'this blog'~ wahaha... 
so miss!!! 


taraaa! ape yg korang tgh wat mse ni? hurmmm... ade yg busy utk final project ke? 

ade idea ke utk final PTA ni? hurmmm..
confirm otak aku saraT sekarang ni...

harI ni aku terfikiR.. 
'kEnapa aku ada Blog??"
gila lak aih.. la ni jugak aku terfikir nk persoalkan soalan x berapa nk Logik ni.. hehe

hurmm... 
sekarang ni.. rase penat sikit utk study(hopefully i'm not give up!) rase dh xlarat pn ade... mcm2 nk kena fikir...
itu la... 
ini la...
sana la...
situ la...

dugaan sbg seorang pelajar kan..:) 
_kuat demi mama & abaH ni!_ 
hurmm.. tiba2 rase sedih pn ade... rase mcm nk balik umah! 
huwaaaa!!
mama! ambik ida! please! 
(mcm la mama tau hasrat hati ank dia ni..:p) 

heheh.. 

ok la.. mls nk tulis2 lagi... sakit perut! haha

bye all! arios!
c u there! muahahaha! <3 

wink2! 

+saya+hanya+sayang+dia+
Love u so mUCh mama & abah! huhuhuhu 

No comments:

Post a Comment